ericabergqvist

Alla inlägg den 1 januari 2017

Av Erica Bergqvist - 1 januari 2017 15:30

Nyår började med jobb på New Yorker klockan nio till tre. Sen for jag och Jonas och handlade lite mat till lägenheten och fixade lite i den tills klockan var sex och vi kom på att det var nyår om några timmar och man kanske ska äta middag osv innan haha.. Så vi bjöd in oss till farmor och farfar där biteline pizzorna stod uppradade. Myste på lite där innan vi åkte hem till mig och fixade oss snabbt. På kvällen for jag, Malin och Jonas till Jennifer för mer nyårsfirande, dock i mitten av allt blev de inte roligt när Malins lilla (stora) hund sprungit bort, de hittade henne iaf klockan fyra inatt som tur var! Hatar raketer när de skrämmer våra stackars djur. Sen en till sak undrar man ju, varför i hela hel*ete är jag så sämst på att knäppa bilder, blir ju ledsen på mig själv!! Iaf på tolvslaget stod vi på stockvik och kollade på de magnifika fyrverkerierna hahaha.. bra bilder därifrån känner jag med, sämst.


                           



Av Erica Bergqvist - 1 januari 2017 13:11

Bowlingen jag var på med Jonas familj gick sådär, tror jag tillochmed förlorade :/ Fick iaf jättegod mat och leka lite i cellarna på prison island efter så var hur nöjd som helst ändå!


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards