ericabergqvist

Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Erica Bergqvist - 16 januari 2017 07:25

Lördag for jag och tränade på morgonkvisten innan jag och mamma tog en tripp till stadium och shoppade upp hela butiken.. Handlade träningskläder för tusingen hehe. Men det var värt det för jag har börjat springa mycket så måste ha allt från en riktig ryggsäck till handskar till löparjacka som är i bra skick. Sen nu blir jag såklart mer peppad på löpning när jag köpt så fina sakeeer. Ska visa i nästa inlägg vad jag köpt. Lördagkväll spenderade hemma hos mig med Joel och mamma. Vi åt pizza och kollade på tv innan vi typ somnade allihopa i soffan. 


     

Av Erica Bergqvist - 16 januari 2017 07:24

I fredags bjöpd mammsen på mat. Vi åt på thai style som sagt och det var ju huuur goooott sooom heeelst. Plus att de har erbjudande nu så både förrätt och efterrätt ingår! Efter maten hade jag och Jonas tvättstuga. Knäppte ett kort på hur läskigt det är där nere men får nästan visa mer nån gång. Vågade inte ens tvätta själv så Jonas fick springa upp och ner för alla trappor med mig när jag tvättade haha. Sen hann jag typ med en tvätt på hela min tvättid så på lördagen for jag till mamma och snodde tvättmaskinen deras för tvätt av alla badlakan och sängkläder.


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards