ericabergqvist

Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Erica Bergqvist - 30 januari 2017 07:37

Igår åt vi bakislunch på stan som bestod av sushi, bästa maten alltså. Fick även med lite nya kläder från new yorker hem som jag måste visa, älskar skorna jag köpte!

Idag jobbar jag till ett sen tänkte jag träna och åka hem och städa kanske, vart sugen på att inreda lite. Blir less så fort jag har samma ljusstackar i en vecka typ haha.. 

Juste ska också ta en prommis med Larsson ikväll, prata om helgen och kanske fika nått efter.


   

Av Erica Bergqvist - 30 januari 2017 07:24

I fredags jobbade jag till fyra och tränade sen med Ida en sväng. Kvällen spenderades i soffan. Kollade på vikings och åt nyttig men extremt god glass, tryckte även i oss en bitelinepizza hehe..

Första bilden beskriver min lunch den fredagen om ni undrar.

Sen lördag jobbade jag på dagen och for sen hem och fixade mig inför kvällen. Och sen vart det bara firande och såklart tappar jag bort alla och hittar ett helt annat gäng att vara med den kvällen. Skulle bli en tidig kväll med och jag tyckte jag höll det tills Jonas sa att jag ändå kom hem vid tretiden när krogen stänger haha, bra jobb..


           


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards