ericabergqvist

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Erica Bergqvist - 23 februari 2017 19:17

Hatar att det alltid ska ta sån lång tid att åka tåg, ändå har jag somnat till och från hela resan men inte går det snabbare för det. Är i Norrköping om en timme så får då äntligen krama min lilla bestiee!

Av Erica Bergqvist - 23 februari 2017 09:00

Ett tufft beslut kom igår hem i brevlådan. Jag trodde jag enkelt skulle skicka tillbaka de svarta och behålla de vita när jag beställde dem men nu tycker jag nästan de svarta är snyggast. De ser liksom små ut på min foten (vilket jag gillar med storfötterna) Har frågat alla jag känner ockaså och de flesta tycker ändå vita. Men då tänker jag att jag redan har ett par vita gymskor så kanske vore roligt med svarta denna gång! Får tänka över helgen sen på måndag skickar jag kanske tillbaka ett par eller behåller båda?


Av Erica Bergqvist - 23 februari 2017 07:04

Igår gymmade jag efter jobbet innan jag åkte med mamma hem i snökaoset istället för att ta cykeln. När jag kom hem duschade jag och gjorde lite smootie med gröt och satt mig framför tvn i morgonrock. Vid sju kom mamma med en resväska som jag packade full inför resan till Frida. Åker idag vid tre så hinner tom träna efter jobbet vid ett innan jag sticker, längtaaaaaaar!!


         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards