ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2017

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2017 06:45

Fredagen vart lugn, gjorde smootie med mussli och kollade på tv innan Jonas somnade i soffan och vi fick gå och lägga oss. Lördag for jag och träna med Joel en sväng innan jag lagade mat åt oss tre hemma i lägenheten. Sen vid sju plockade Malin upp mig för en liten sightseeing runt stan innan vi gick på bio, fifty shades darker. Den var jättebra så rekommenderar starkt! Efter bion hälsade vi på Johanna som vi sen skjutsade ner på stan med en kompis för lite galejj. 

Söndag jobbade jag en sväng på morgonen, bakade, tränade och hade tvättstuga hela dagen så full rulle helt enkelt. Tror jag serriöst tvättade allt i hela lägenheten, från kökssaker till sängkläderna. På kvällen började jag göra en fjäderlampa men efter att ryggen typ gick av fick jag ta en paus. Ska nog göra klart den idag om fjädrarna räcker så får ni se!


   


 



Av Erica Bergqvist - 17 februari 2017 09:30

Igår när jag var och handla kunde jag inte stå emot vissa saker så det blev lite smått och gott som fick följa med hem.

Köpte världens mysigaste morgonrock, lite smink, doftljus, en korg till fjärnkontrollerna, rosor och en ljuslyckta. Ville köpa en korg som jag skulle ha filtarna i vardagsrummet i också men då hittade jag tre stycken som jag tyckte var fin så kunde inte bestämma mig för en.. Det var en svarta korg i trä, en vit wire korg eller en guldig wire korg. Svårt val kände jag!


Av Erica Bergqvist - 16 februari 2017 11:32

Känner att det är mycket jag suktar efter nu när jag försöker hålla igen på shoppingen, det är fan alltid så....


                 

Av Erica Bergqvist - 16 februari 2017 07:14

Vad händer i helgen? Jo det blir en lugn helg med tvättstuga och bio typ. Bokade biljetter igår till lördag med Malin.

Fifty shades darker, romantiskt vi kommer ha det! Sen tänkte jag även att jag och Jonas ska få upp en väggtavla i vardagsrummet, det kanske inte heter väggtavla men ett väggklistermärke. Det är iaf hur stort som helst så krävs nog några timmar innan den är uppe! Sen med vårt tålamod tillsammans vet jag seriöst inte hur det kommer gå haha...


 

 


Av Erica Bergqvist - 16 februari 2017 07:07

Igår slutade jag vid tolv, tränade en sväng och käkade sen lunch med mamma innan jag for hemåt. När jag kom hem satt jag mig i soffan för att plugga lite inför utbildning. Hade helt glömt bort hur trött man blev av att plugga, somnade liksom i tre timmar i soffan haha.. Hann iaf läsa igenom det mesta och idag när jag kommer hem ska jag svara på några frågor bara. Men först innan jag gör det ska jag direkt efter jag slutar åka och handla lite olika saker. Måste både handla mat och inredning hehe! Nä men ska nog köpa en korg till alla filtar i vardagsrummet om jag hittar, sen MÅSTE jag köpa en mascara innan jag får klippa upp mascaraburken som jag har hemma!


     

Av Erica Bergqvist - 15 februari 2017 09:00

Kolla bara vilken cool silvrig topp jag beställt! Vet inte alls hur den kommer se ut i verklighet men jag hoppas den är som jag tänkt! Sen har jag även beställt två till somriga toppar och ett par brills till. Längtar tills de kommer!!


         



Av Erica Bergqvist - 15 februari 2017 08:32

Igår kom jag hem till rosor, choklad och ProPud (lite nyttig iaf). Sen fick jag även en godispåse av Elisabeth på jobbet så nu vettefan hur mitt nyttiga liv ska gå haha..

Iaf igår när jag kom hem gick vi ganska direkt ner på stan för att köpa lite sushi. Tänkte först äta där men det var så himla mycket folk så vi fick ta med oss hem istället. Köpte även med oss lite ost och kex på vägen hem. Sen myste vi bara på i soffan framför Harry Potter tills vi somna sött i sängen.

Idag jobbar jag till tolv, sen ska jag träna och hem och städa lite kanske. Måste tvätta men vet redan nu att det inte kommer finnas tvättid förns typ i helgen..


 


 


Av Erica Bergqvist - 14 februari 2017 22:17

Måste gratulera denna pingla innan alla hjärtans dag tar slut. Mer alla hjärtans dag bilder kommer imorgon. Nu säger jag grattis ännu en gång till dig Elin och kom ihåg att jag älskar dig!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards