ericabergqvist

Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 3 mars 2017 15:37

Mitt imellan lunchen och mellanmålet bokade jag tydligen biljetter till sensommar för mig och Malin. Vet att det är långt kvar men det var ju rea så kunde inte stå emot haha! Nä men vi hade jäkla kul där förra året så vi kände att varför inte gå på det iår igen! Plus att det är bra artister. Sen nu när vi fick biljetter billigt kan man ju gå på fler festivaler om man vill, summerburst kanske! Det var ju så jäkla kul det med förra året trots regn!


Av Erica Bergqvist - 3 mars 2017 11:43

Nu har jag finally lyckats knäppa kort på burkarna jag köpte. Det är bara de två första jag köpt nu men sen tänkte jag att jag visar en burk jag redan hade hemma för ska nämligen ställa ihop de två blåa burkarna med varandra, tänkte ha växter i dem och tyckte de passade ihop lite! Gillade inte heller det bruna locket så tänkte att de blir perfekt till en kruka istället!

Dock ser jag nu på bilderna att de blåa burkarna inte alls passar ihop med varandra. Får nog ta den svarta nyköpta krukan med den ljusa blåa burken och ställa ihop med varandra istället haha!


     

Av Erica Bergqvist - 3 mars 2017 11:06

Efter jag tränat med Ida igår åkte jag och Jonas och köpte pizza haha. Baxter kom även för att stanna över helgen. Så inatt fick jag inte sova mycket, vaknade första gången vid tre av att han skrek så det ekade i lägenheten. Sen vaknade jag till och från av att han antingen sprang runt och skrek, åt på mina fjäderlampor eller trampade på mig och Jonas i sängen. Vid fyra fick jag kliva upp för han var så ivrig, tänkte att han kanske ville ha vatten (han dricker endast ur kranen) så satt på det men icke. Han sprang bara efter mig och skrek och tillslut orkade jag inte vara uppe så gick och la mig igen. Vid sex hörde jag hur han börja prata med Jonas som klev upp för att åka till jobbet och efter det vid sju vart han äntligen lite tyst tills jag klev upp igen. Sen när jag sminkade mig, gick på toa och duschade pep han konstant igen. Dock tror jag han bara vill ha lite kärlek då han känner sig orolig över alla nya ljud. För så fort man stryker han över huvudet eller ryggen så börjar han kurra högt..

Sen imorse fräste han tom, han brukar inprincip aldrig göra det men det är nog ett tecken på att han är rädd när det smäller utanför i trapphuset osv. Blir mycket nya ljud i en lägenhet!

Stackars lilla prinsen min, längtar tills jag slutar nu så jag kan åka hem till han och bara mysaaa


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards