ericabergqvist

Alla inlägg den 6 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 6 mars 2017 12:00

Inredde lite i helgen med nysakerna jag köpt/hämtat hem från huset. Sen har jag även börjat på mina avokadoblommor. Eller ja jag har iaf hunnit torka två kärnor. Ska lägga dem i vatten ikv när jag kommer hem!


             

Av Erica Bergqvist - 6 mars 2017 07:10

I lördags var jag på HLR-utbildning på dagen. Ska tydligen gå med i hjärt och lung och lära mig att lära ut till andra inom Friskis. Sen ska jag också bli hokeyspelare enligt en gubbe, så mycket nu!

Efter utbildningen tränade jag en sväng och for sen och handla igen eftersom jag glömde hälften av sakerna i fredags. Väl hemma sov jag nån timme för jag tyckte jag hade så mycket tid. Dock fick jag igen det senare när jag stod halvnaken och med maten i högsta hugg när tjejerna kom på besök.. Men det löste sig och fick tillochmed ihop en redig ostbricka efter allt. Senare på kvällen traskade jag, Emilia, Ida och Mickan ner på krogen för lite dans. Kunde ha varit en tidig hemgång om inte kön till garderoben var en kilometer lång. Men jag var glad ändå, tydligen hade minst 15 personer blivit av med mobilerna den kvällen!!


             


Av Erica Bergqvist - 6 mars 2017 07:00

I fredags for jag direkt till mataffären efter jag slutade. Orkade inte ens träna för ville bara hem till Baxter! Kom hem vid sex och kände då att jag inte heller orkade laga nån mat så åkte och hämta sushi. Sen myste vi bara på i soffan framför en film med bullar och mjölk!


   

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards