ericabergqvist

Alla inlägg den 14 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 14 mars 2017 07:23

Igår skippade jag träningen efter helgen. Skönt att låta kroppen vila liiite!

Igårkväll blev jag och Jonas + familjen bjuden på middag hos farmor och farfar. Supergod gryta med ris och semlor till efterrätt, mums! Efter middagen for jag och Jonas och handlade lite pga noll mat i kylen. Kom man hem med mer mat då? Nääee typ inte. Ris köpte vi iaf haha.. Tycker det är svårt att handla för en hel vecka liksom..


Imorse vaknade jag av att solen lyste in i hela lägenheten så kliva upp kändes inte alls som ett större problem. Promenaden till jobbet kändes tillochmed uppfriskande.

Väl på jobbet bokade jag en klipptid tills jag slutat. Ska seriöst nu klippa MINST 1dm av håret. Det börjar bli så slitet att jag måste ha fläta dagligen för att det inte ska bli en enda stor tova! Jag funderar på att klippa två dm men vet att när jag väl sitter där i stolen kommer jag fega ur. Brukar alltid bli bara fem cm av håret men nu jäklar. Det växer ju ut lika fort tycker jag! Två dm eller inget ba!


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards