ericabergqvist

Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2017 12:35

Ville ha ett par spetsiga pumps till sommaren i en ljus färg. Helst beige/ljusrosa men skulle även gå i grått. Så började söka runt men tyckte inte jag hitta ett enda par som passade i min beskrivning och prisklass. Tills jag kollade in på H&Ms hemsida där jag helt plötsligt hittade två par! Klickade i att jag ville ha dem och kikade runt lite extra. Såklart hittade jag ett par smala, svarta bikinitrosor också som jag verkligen har behövt då jag i sommras slängde mina andra slitna favoriter. Så för endast fyrahundra kronor har jag två par skor att välja mellan och ett par nya bikinitrosor!

         

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2017 12:30

Blev lite sent bloggande idag för er som är van att läsa på morgonkvisten!

Igår var jag som sagt och klippte av 1dm av håret, tror tillochmed att det blev en och en halv för jag känner stor skillnad! Här kommer iaf för och efterbilder, blev så mycket finare färg på håret tycker jag med. Bort med de ljusa, tussiga topparna!


Före:

 


Efter:

   


Före:


Efter:

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards