ericabergqvist

Alla inlägg den 30 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 30 mars 2017 11:00

Av Erica Bergqvist - 30 mars 2017 08:02

Eftersom det har varit så varmt de senaste mornarna klädde jag imorse på mig tunnaste springjackan för att inte svettas. Och jag kan säga att svettas gjorde jag definitivt inte! Snarare frös ihjäl så jag fick småspringa till jobbet hahaha. F*n va vädret ändrar sig hela tiden alltså. Plockade igår bort två vinterjackor och nu får jag typ ta fram de igen! Usch och fy! Fin himmel var det imorse iaf - en posetiv.


   

Av Erica Bergqvist - 30 mars 2017 07:21

Igår till lunch fick jag trevligt sällskap av broder, dock blev det bara en snabbis då han mitt i allt insåg att han var sen till skolan. Efter jobbet tränade jag med min träningsverksfyllda kropp innan jag begav mig till stan för att möta upp Malin. Vi hann kika en liten sväng innan Sandra kom och joina. Köpte ett par klackar och gick sedan för att äta lite middag på Waynes innan bion. Måste visa mer av klackarna i ett senare inlägg, är så kär i dem redan!! Vill bara att det ska bli sommar nuuu!!!!

 

Sen på kvällen var det dags för bio, skönheten och odjuret. Den var superbra och spännande men kanske liiiiite för mycket sång i filmen.. Men ändå helt klart värd att se!



 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards