ericabergqvist

Alla inlägg den 10 april 2017

Av Erica Bergqvist - 10 april 2017 14:11

Igår, söndag skulle jag göra mer än vad jag gjorde. Hade planerat in det mesta men det slutade med att vi storhandla mat, sov och bjöd Albin på tacos typ haha.

Idag ska jag jobba till fyra sen hem och laga mat samt städa (fattar inte hur det kan bli så stökigt fort?!!) Sen vid sju ska jag träna med Jonas och Ida. Mysmåndag. 


 

Av Erica Bergqvist - 10 april 2017 14:00

I helgen hade jag väldans kul. Började fredagen med att åka till farmor och farfar. Sen helt plöstligt ringer Hanna (som jag trodde var på andra sidan jordklotet) och säger att hon, Jennifer och Jonas är hemma! Så jag fick fika snabbt hos farmor innan jag vid sju åkte och var med Hanna och the gang. Vi drack och pratade innan vi åkte mot krogen vid tolv. Gick dock hem innan jag hann in där för skulle upp tidigt på lördagen och fira mamma.

 

Lördagsfirandet startade vid tre med ett kombipass, spinning och cirkelgym. Efter det for jag hem och fixade mig för att vid sex åka hem till bredsand och fira vidare. Åt mat och lekte lekar hela kvällen tills det var dags för hemgång. Ett sånt födelsedagskalas vill jag också ha, träning och fest!

 

             



 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards