ericabergqvist

Alla inlägg den 24 april 2017

Av Erica Bergqvist - 24 april 2017 12:00

Av Jonas fick jag ett par röda träningstights som jag invigde direkt. 

Sandra gav mig en ljuslyckta och presentkort på IKEA.

Blommor fick jag av både Jennifer, Hanna, Moa, Agnes, Ida och Alex!

En jättefin lampa av Jonas pappa och även en flarra rose.

Hjärtat med text av Elin.

Rosa väskan och vasen av Malin.

Vin och ritualsprodukter av Mathilda W.

Marinblå nesesär av lillebror. Fick även en gymtröja av mamma och pappa.

Sen av Hanna, Jennifer, Agnes och Moa fick jag även en tvålpump, handdukar, tandborstehållare och en vas!

Känner sig lite bortskämd nu när man skriver upp allt fint man fått.

Tack för allt mina älskade!


                    

                 

Av Erica Bergqvist - 24 april 2017 10:00

Min födelsedag i helgen var helt perfekt. Började lördagen med presentöppning och träning på Friskis med hela familjen. Sen for vi alla och käkade brunch på brasseriverket. Efter det for jag och Jonas mätta och belåtna till hans syster där det var barnkalas. Manfred fyllde två år i veckan så han skulle firas! Vid tre hämtade vi sen Mathilda som kom med tåg från gävle. Sen åkte vi direkt till lägenheten och städade samt fixade oss lite innan mina tjejer började rulla in. Kvällen fortsatte med dans, skratt, lekar och presentöppning tills vi gick mot krogen. Såklart dansade vi till stängning och sov sen sött i sängen.


Söndag åkte Mathilda hem och jag städade lägenheten igen. Under dagen gjorde jag inte så mycket. Kollade på skam och käkade hammburgare. Vid fem gick jag och mötte upp Malin för en liten födelsedagsmiddag på Estreet samt paketbyte. Riktigt gott var det och när jag kom hem somnade både jag och Jonas i soffan en sväng innan vi kollade på talang.

Alla fina presenter jag har fått kommer jag visa i ett senare inlägg såklart!


Av Erica Bergqvist - 24 april 2017 09:15

Fredag jobbade till halv två sen tränade jag hela kroppen med Jennifer här på Friskis. Efter det for jag hem och sov en sväng innan jag och Jonas skulle storhandla. Fredagkväll käkade vi hemmagjorda halloumiburgare och kollade på film. Somnade rätt så tidigt eftersom vi skulle upp tidigt på lördagmorgon för att träna med min familj.


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards