ericabergqvist

Alla inlägg den 30 april 2017

Av Erica Bergqvist - 30 april 2017 11:06

Igår vid sju gick jag och Jonas till Pinchos för att få lite mat i magen. Har sagt att jag inte tycker om pinchos så värst mycket och om jag ska vara ärlig var det inte så gott denna gång heller.. Jonas sa dock att det borde vara nått fel på mig och alltså inte maten, tror det stämmer lite. Jag diggar nog inte grejen med att äta massa små olika rätter helt enkelt.

Drinkarna får iaf en klar 10a av mig!


Efter pinchos skjutsade jag Jonas ut till skatan och åkte sen själv upp på södra för att möta upp Hanna med gänget.


         

Av Erica Bergqvist - 30 april 2017 10:27

Har för mycket jobb, efter jobbet tränar jag och sen är jag med Jonas eller kompisar. Känner att bloggen hamnar efter och det beror nog på det. Ber om ursäkt för det, men så ni vet om bloggen står still en till två dagar.

Idag, valborg, ska jag jobba till två sen träna med Nang. Efter träning ska jag susa hem och börja fixa mig inför kvällen. Kanske också ta en tupplur för känner mig ganska trött! Sen får jag helt enkelt se vart kvällen leder!


Här nedan kommer lite huller om buller bilder. Först på två friskiskollegor som gör det mycket roligare att komma till jobbet. Sen att jag också tränar som bäst med en av dem, Nang. Vi körde ben igår och jag kom tillochmed igång med mina intervaller som jag har sagt att jag ska börja med för flera år sedan typ hehe. Och idag har jag träningsvärk vilket jag älskar.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards