ericabergqvist

Alla inlägg den 5 maj 2017

Av Erica Bergqvist - 5 maj 2017 07:17

Vill ha nya träningstights hela tiden och nu är det dessa som står högst på listan.

Men då är frågan, ska man ha gråa som är riktigt snygga, men som jag brukar svettas ner?

Ska man ha vita som också är ritkigt (extremt) snygga men också väldigt dyra?

Eller ska jag ha svarta tights som både funkar för inne och uteträning samt även en jobbdag?

Lika svårt val som att välja naglar..

           

Av Erica Bergqvist - 5 maj 2017 07:00

Igår hade jag tvättdag samt städdag så nu är hela läggan fri från smutsen. 

Mellan städningen hann jag även med att träna med Jonas på friskis, äta lyxmat och gå på en promenad med Jasse, Felicia och Rasmus runt sidsjön. Idag är det fredag och jäklar vad veckorna går snabbt känner jag, lite panik över det! 

Idag ska jag träna med Felicia efter jobbet och sen käka grillat hos Jonas pappa ikväll.

Imorgon ska jag träffa Elin på dan för att planera lite inför London. Vi måste komma på hur vi tar oss från flygplatsen till hotellet på smidigaste vis. Sen vid fyra åker jag till GÄVLE för att träffa MATHILDAA! Längtaaar! Måste packa till det ikväll med annars kommer jag ju glömma bort det..


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards