ericabergqvist

Alla inlägg den 22 maj 2017

Av Erica Bergqvist - 22 maj 2017 10:45

Lördag vaknade jag vid tio och började fixa inför dagen. Sminkade mig och packade ihop alla saker jag kunde komma på och for sen till New Yorker för att jobba. Att jobba gick ändå rätt bra med tanke på att det minst var en månad sen sist. Svårast är att hitta specifika plagg då kunderna frågar, springer liksom runt som en förvirrad åsna och sliter i allt haha.


Efter jobbet for jag direkt med bussen upp till Mathilda Larsson. Väl där kom jag på att jag glömde halva livet hemma. Elins present, drickan, skor och kläder. Spelade dock ingen större roll för hade en awesome kväll ändå. Det enda tråkiga var att jag under kvällens gång var tvungen att åka till Jenny i bredsand för jag hade dubellbokat två födelsedagsfiranden. Ville ju gå på båda så jag fick helt enkelt åka emellan. Meen det gick bra det med och kvällen blev en succè.

 

                                             

Av Erica Bergqvist - 22 maj 2017 07:25

I fredags for jag och Jonas till farmor och farfar efter jobbet. Där bjöds det på lax och tårta tills vi alla hamnade i matkoma. Vid nio for vi sen och mötte upp Felicia och Rasmus. Kollade på film hos oss och tog sen en roadtrip upp på bergen innan vi for hem och sov. 


                   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards