ericabergqvist

Alla inlägg den 26 maj 2017

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 12:31

Älskar det mest men hatar det på samma gång för blir nästan ledsen när man ser tillbaka på gamla minnen och saknaden efter mina bästa kommer fram. Många av mina bästisar bor kvar hemma i Sundsvall men så har jag några som flyttat till andra städer och tiden mellan man ses blir allt längre. Som tex denna person, Frida. Detta minne var för fyra år sedan. När hon fortfarande bodde i ljusdal och vi hade ca två timmar mellan varann. Nu bor hon i Norrköping och det blir allt svårare att planera ihop träffar..

 

Sen det andra minnet som kom upp på bloggen är från när jag, Hanna och Amanda åkte till stockholm för en tjejhelg. Saknar detta sååååå!!!!!

Kom alltid ihåg att jag älskar och saknar er så, och att vi SKA ses snart!

 

   

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 08:00

Idag ska jag äntligen fixa mina skruttiga naglar. Kolla bara hur de ser ut haha..

Täkte göra en enkel färg och kortare än vad de är nu, blir troligen som på andra bilden!

 

       

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 07:30

Igår var jag på stan med Malin på dagen och handlade kläder som om jag trodde jag var rik. Två par kjolar, en topp, ögonskugga och en jacka (som om jag inte heller redan har typ 1000 jackor liksom...) Meen, jag är ändå nöjd med mina köp. Ska använda jackan redan ikväll då jag och Malin ska ut och käka middag på stan och sen hänga med Ida och Alex.

 

Igår efter shoppingen gick jag hem och däcka i soffan i ca 2timmar. Dumt gjort för sen var jag superpigg. Tränade med Felicia i ca en timme innan jag åkte hem och försökte sova. Idag när jag vaknade var jag ändå rätt pigg så klev upp när första alarmet ringde klockan halv sex. Nu ska jag jobba här på Friskis till två sen åka på stan och handla saker inför kvällen. 

 

                 

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 07:10

I onsdags var det AW med tjejerna från New Yorker. Blev bjuden på grekiska biffar med sötpotatis och tzatziki av Nelly hos Nelly. Hon ska nämligen lämna oss för att rocka som butikschef på annan ort så en liten "lycka till fest" blev det helt enkelt. 

 

Vid ett drog vi sen ner på Udda för några drinkar men när vi alla började känna oss trötta rätt tidigt drog vi oss hemåt. (Se smygbilderna som Jonas knäppte på mig och Nelly)

En otroligt rolig kväll med tjejerna som jag sent kommer glömma!


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards