ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2017

Av Erica Bergqvist - 14 juni 2017 13:33

På söndag åker som sagt jag och Elin till London och idag har jag funderat hela dagen på vad jag ska packa med mig. Har även krånglat på med flygbolaget då deras bagage-info var superdålig. Fattar inte vad vi får ha med och om vi har köpt till bagage eller ej. Sen har Elin ringt både igår och idag men inget svar. Och jag har mailat men då får man svaret: "Vänligen kolla din bokning" Ja som om jag inte redan gjort det innan jag mailade om hjälp, puckon....

Aja tror vi har löst allt nu iaf. Och om inte kommer någon på flygplatsen få ha och göra med en arg Erica (vilket inte alls är så kul).

 

Vill bara åka nu och njuta några dagar med bestiee

 

 

Av Erica Bergqvist - 14 juni 2017 10:27

Klart man måste ha nya snygga naglar nu när det är studenten imorgon och jag och Elin åker till London på söndag! Sen är det ju midsommar direkt när vi kommer hem med!

In love with the colour.

 

     

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2017 08:00

Två par jeans och en tröja från bikbok, en liten ljuslyckta och en korg som jag ska ha kattmat i från H&M, två par halsband från gina, tre växter, en grå matta och ett underlakan från ikea, sneakers från skopunkten och en svart klänning från lager 157.


                         

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2017 07:02

Igår efter jobbet köpte jag med mig sushi hem till middag. Sen på kvällen planterade jag om mina växter i större krukor. Fick fara och köpa jord för de tog slut med, drygt. Så igår orkade jag inte direkt ställa iordning allt utan ska göra det ikväll tänkte jag. Måste också springa några ärenden på stan efter jobbet då det nalkas student på torsdaaag!

 

   

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2017 07:00

Lördagkväll for jag och hängde med Malin, Linnea och Maria hos Linnea en sväng. Vi spelade spel, drack drinkar och skrattade tills vi gick ner på krogen för ännu mer skratt och dans. Kvällen blev rätt så lång så vid fyra fick jag och Malin äntligen krypa ner i min säng och sova. Söndag gjorde jag inte så mycket mer än att gå på promenad och kolla på SKAM.

 

         

Av Erica Bergqvist - 12 juni 2017 09:30

Fredagen startade sådär när jag fick fånga en spindel i receptionen. Tur ändå att jag fick åka innan jag behövde flytta på den. Åkte redan vid ett för att hämta Frida i stan. Vi åkter direkt på New Yorker en sväng innan vi for ut till birsta för shopping. Väl på birsta shoppade jag för några tusen kändes det som.. Handlade jeans, smycken och en tröja. Middag käkade vi på ikea och efter det for vi bara hem en snabbis och fixade oss innan vi gick ner en sväng på stan. Hängde där tills klockan slog ett med Hanna, Agnes, Mattias och Andreas. 

 

Lördag vaknade vi vid elva och åt en redig frukost. Vi måsta ladda upp inför ännu mer shopping!

Så innan Frida for hem vid fyra hängde vi på birsta igen. Jag köpte såklart en massa saker med.. Får visa allt senare i ett inlägg.  

Sammanfattning efter denna helg: Otroligt välbehövliga dagar med bästa kusin.

 

                               

Av Erica Bergqvist - 12 juni 2017 09:19

I torsdags tränade jag efter jobbet och for sedan hem och städa. På kvällen gjorde jag inte mycket. Kollade på unga föräldrar, gjord ansiktsmask och lagade matlådor till denna vecka.


       

Av Erica Bergqvist - 9 juni 2017 07:15

Har glömt att visa en sak jag fick av Jonas när jag kom hem från Uppsala. En postkorg i guld som jag ska sätta upp i hallen! (ni får en bild från google för att se hur den ser ut, tänk i guld ba)

Vet dock inte vart jag ska ha den, vi ska även byta ut byrån i hallen till en större så får nog vänta med att skruva..

 

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards