ericabergqvist

Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Erica Bergqvist - 6 juli 2017 10:14

Börjar fundera på vad jag ska ha på mig på sensommar. Vet inte om jag ens är sugen på klänning eller kjol även fast det kan bli bra väder.. Känner mer för ett par jeans med någon av dessa toppar till.

 

     

Tror dock jag isf väljer den vinröda och den vita då de är festligare!

Eller så ångrar jag mig i sista minut och tar klänning typ, inte omöjligt för hon som heter Erica!


Av Erica Bergqvist - 6 juli 2017 06:56

Igår direkt efter jobbet for jag hem och slängde in en tvätt innan jag åkte ut mot birsta för att hämta Malin och sensommar-armbanden. Svängde in en snabbis på systembolaget med. Efter det skjutsade jag Malin till stan och kom sen hem till en färdig tvättmaskin. Slängde in en ny och gick upp för att fixa mig lite. Senare på kvällen slängde jag in en ny tvätt och åkte sen till Jonas mamma. Där blev vi bjuden på en supergod gryta och rosé. Finfint! Och tillslut när vi kom hem var all tvätt klar, effektiv dag!

 

Idag ska jag jobba till ett. Kommer även få sällskap efter halva dagen då Emma (Jonas lillasyrra) så gärna ville vara med mig här på jobbet. Absolut sa jag då jag har rätt lite sällskap här haha. Måste komma på någonting vi kan göra bara så hon slipper sitta och vänta typ! Efter jobbet ska vi två åka ut till birsta där Carina (Jonas mamma) är och shoppar!

 

               

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards