ericabergqvist

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Erica Bergqvist - 7 juli 2017 11:39

Gissa om Emma tyckte det var roligt på mitt jobb! Hon ville med idag igen haha. Dock tror jag det var kul för hon kunde kopiera papper, öppna post och hänga i ringarna. Alltså slippa göra de tråkiga sakerna som jag fick göra idag som tex. städa och fakturera.

 

Iaf igår när vi åkte på birsta köpte jag med mig två toppar och en shortsdress hem. Efter birsta blev jag bjuden på både mat och fika hos Jonas mamma. Sen var det så härligt väder på kvällen att vi kunde sola, spela badminton, spela golf, spela (små) kort och leka i lekparken. Som barn på nytt!

 

Imorse började jag nio så hann med både en promenad och städa läggan innan jobbet. Efter jobbet ska jag åka och handla mat samt fixa mig inför sensommar. Ska åka till Matilda på förfest vid 5,6 så det blir awesome!


         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards