ericabergqvist

Alla inlägg den 17 juli 2017

Av Erica Bergqvist - 17 juli 2017 15:15

Dessa saker köpte jag för ett tag sen men inlägget kommer upp nu då jag inte har kunnat hitta blusen på H&Ms sida, den kanske var så pass ny så den inte fanns. Men nu så!


       

Av Erica Bergqvist - 17 juli 2017 14:57

Imorse innan jobbet tog pappa med mig och kusinerna ut på klättring i Midskogsbergen. Solen sken och jag bevisade att man kunde klättra både snabbt och bra med naglar! Dock hann jag bara klättra en gång och käka lunch med dem innan jag måsta fara till Friskis för jobb vid ett, men det var kul ändå. Plus att nu började det spöregna ute så jag hade inte velat stanna längre!

 

                                                                             

Av Erica Bergqvist - 17 juli 2017 14:43

I lördags efter jobbet for jag direkt upp till härnösand. Där blev jag först bjuden på tacotårta till middag, gott! Efter middagen for jag och Elin till Bea där Jenny, Alva och några grabbs var på förfest. De drack och vi kom på kortspel tills de skulle åka ner på crousingen på stan. När de for åkte vi också ner till stan för att trycka in oss i Elins föräldrars crousing-bil haha. Kan säga att det knappt fanns utrymme för syret. Vi åkte iaf några varv på stan och kollade in alla andras bilar. När det sedan blev för mycket avgasdoft hoppade vi ur och gick på donken innan vi åkte tillbaka till Elins stuga där vi slocknade sött.

 

Lördagen vaknade vi vid tio, käkade frukost, kollade på "Something borrowed or something new" och gjorde tårta. L-G fyllde år så det blev födelsedagsfika innan jag for hem mot Sundsvall. 

När jag kom hem tränade jag med Joel och Albin innan vi alla blev bjuden på grillat hos mamma och pappa!

 

                     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards