ericabergqvist

Alla inlägg den 24 juli 2017

Av Erica Bergqvist - 24 juli 2017 10:00

Hur längesen var det inte jag skulle ladda upp dessa bilder egentligen? De är från när jag, Elin, Johanna och Malin var i turkiet. Har haft dem på pappas kamera hur länge som helst! Sen nu när jag hittade dem kunde jag inte sluta skratta, dock är de jag laddat upp nu de "finaste" av alla bilderna hahaha!

 

                                             

Av Erica Bergqvist - 24 juli 2017 08:36

       

Av Erica Bergqvist - 24 juli 2017 08:30

I helgen tog jag det rätt lugnt då min mage inte var på min sida. Sjuksköterskan Felicia tänkte om det var magkatarr men på lördagen var det bättre så jag vet inte alls! Iaf så på fredagen for jag och Jonas till hans kusin som bjöd på mat. Stannade bara en kortis då de skulle skjutsa folk på kvällen. Lördagen sov vi till ett fast vi hade planerat att sola.. Så snabbt som fasiken for vi ut till mamma i bredsand och la oss. Lördagkväll bjöd mamma och pappa på mat och efter det for vi och hängde med Felicia och Rasmus en sväng.

 

Söndag for vi till Jonas pappa ute i stugan och solade. Och även denna dag blev vi bjuden på mat. Skönt att bara åka runt och få mat överallt haha!

 

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards