ericabergqvist

Alla inlägg den 26 juli 2017

Av Erica Bergqvist - 26 juli 2017 07:30

Igår mötte jag upp min lilla donna för att äta sushi på stan efter jag slutat på jobbet. Efter sushin tog vi som rutinerna är en kaffe på espresso. Efter det gjorde jag som sagt läpparna en sväng innan hela familjen Apsman och jag avslutade kvällen på Vesso! RixFM var i stan på kvällen också då det var Sundsvall bjuder så vi gick och kolla på det en sväng med. Sen skulle Jonas skjutsa hem Emma till Njurunda så jag hakade på där en sväng innan det var läggdags.

 

 

Av Erica Bergqvist - 26 juli 2017 07:25

Måste ha kommit in i en 21års-kris alltså.. Gör tatueringar och läppar inom loppet av två veckor. Vad gör jag härnäst? Fettsugning? Nä skoja nu är jag nog klar med mina små operationer haha! Iaf så ser jag ut som en anka i ansiktet idag. Svullet till 1000 och jag måste ändå jobba till ett. En motionär har redan frågat här på Friskis vad jag gjort, svarade att jag blivit stucken av ett bi hahahahah. Vet dock inte om hon gick på det..

Gjorde iaf läpparna på Salong Pretty Please som ligger i stan och jag tror och hoppas att slutresultatet kommer vara superfint!

 

Före:



Efter:



Idag:

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards