ericabergqvist

Alla inlägg den 7 augusti 2017

Av Erica Bergqvist - 7 augusti 2017 13:00

I lördags var det äntligen dags för kräftskivan. Jag och Jonas var först på plats och pyntade samt gjorde iordning kräftor och sallad innan resten av folket ramlade in. Hade en otroligt rolig kväll med de bästa människorna. Sjöng ja må han leva till Jonas, åt en massa mat, drack en massa snaps till falska snapsvisor och lekte lekar som jag tror vi förlora (dock lika bra så Jonas fick vinna). Han är så tävlingsinriktad den där pojken att han tillochmed fick en stressboll och en bok om inre lugn av de på festen haha! Vid tolv for vi mot max för lite mat och åkte sen hem för att sova. Söndag blev det sovmorgon igen och sen en tur på stan. Käkade sushi till lunch/middag och snacks till kvällsfika, mums!

 

 

[Bild]

Av Erica Bergqvist - 7 augusti 2017 12:38

I fredags åt jag sushi med Julia innan jag gick in i gymmet och körde ben. Efter det for jag och handla en massa mat på ica maxi. Skulle handla räkor till kräftskivan också så tunga påsar blev det innan jag var klar. På kvällen bjöd Jonas in grabbsen på födelsedagsfika så jag hängde med dem. Vi gick även och åt middag på biteline. Sen när vi kom hem insåg vi att fönstret stått öppet och katterna troligen hade varit ute och sprungit på taket. Tur bara de inte ramlade ner!!

 

På lördagen tog vi sovmorgon. Jag gjorde frukost på sängen och sen kom Jonas mamma och pappa + familjer på lite födelsedagsfika. Det var väldigt trevligt förutom att vår lägenhet inte är utrustad för så pass många besökare samtidigt haha.. Fick liksom diska tallrikar och glas eftersom samt leta fram alla tänkbara stolar i lägenheten. Men det gick iaf och trevligt hade vi!

 

               

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards