ericabergqvist

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2017 09:30

Kom ni ihåg att jag beställde saker från wish för ett tag sen? Har iaf fått några av sakerna redan, linnet och den gula bikinin. Sen ska mamma komma med ett till paket som levererats idag. Det är troligen den andra bikinin, då det var ett väldigt litet paket det med!

 

Den gula bikinin satt iaf sådär. Har alltid haft svårt med nederdelarna på bikinis och denna var väldigt liten.. men överdelen satt fint! Sen linnet var supersnyggt, den får ni även bild på här!

 

 

 


 

Nu väntar jag bara på de resterande varorna!:

        

 

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2017 09:13

Igår tränade jag innan jobbet så jag hade det klart. Så efter jobbet for jag direkt hem och lagade matlådor. Korvstroganoff med ris blev det. Funderar nästan på att göra mer matlådor ikväll eller imorgon så man har hela veckan klar. Medan jag lagade mat hann jag även städa. Det är nämligen så att Jonas fick en fikus i present som katterna tycker väldigt mycket om så de gräver ur jorden och rycker bort bladen osv...kul!

 

Sen efter allt fixande hemma for vi och plockade upp Felicia och Rasmus för lite middag. Köpte med oss kinamat och for till hamnen och myste på. Sen for vi hem till dem och kollade på sällskapsresan innan det blev en prommis hem på kvällen.

 

       

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards