ericabergqvist

Alla inlägg den 18 september 2017

Av Erica Bergqvist - 18 september 2017 14:48

Beställde dessa snyggingar nyss, man kan aldrig få för många träningstights! Längtar tills de kommer nu. Ska beställa nya träningskor också men vet inte riktigt vad jag vill ha. Vita tror jag då jag redan har ett par svarta. Det enda negativa med vita är att de blir smutsiga snabbt (även om man bara har dem inomhus i gymmet)

 

     

Av Erica Bergqvist - 18 september 2017 10:13

I lördags efter jag var hos Carina en sväng och hälsade på åkte jag hem till Malin i bredsand. Vi fixade oss och började dricka innan vi fick skjuts av Joel in till Johanna och Elin. Där åt vi tapas, spelade kort och charader innan vi åkte ner mot Oscar. 

 

Söndag hade vi gymdag på Friskis så klockan tio till tre lyssnade jag till Sebastian som hade föreläsningar och så körde vi även ett HIT-pass. Rolig, inspirerande dag som jag sent kommer glömma! Tänk vad mycket man kan lära sig om träning.

 

                       

Av Erica Bergqvist - 18 september 2017 09:32

I fredags var jag och träna med Jenny efter jobbet. Vi körde ett rejält benpass. Tror jag aldrig har tränat så bra och tungt tidigare alltså. Efter träningspasset gick jag hem och somnade direkt. Var så himla slut!

 

Lördag vaknade jag tidigt för att åka och kolla på Emmas ridning. Hon är så duktig och så tuff! Skulle inte våga sitta på en häst som är dubbelt så stor som mig och hoppa över hopp..

Efter ridningen åkte jag hem till dem och gick på en promenad samt fikade gofika!

 

 

                     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards