ericabergqvist

Alla inlägg den 10 oktober 2017

Av Erica Bergqvist - 10 oktober 2017 08:00

Igår såg mitt liv ut såhär efter jobbet:

Så nu är frysen fylld med massa olika matlådor. Gjorde korvstroganoff och ris samt ett nytt recept som jag fick av Elisabeth, det kallades Briam. Det är olika grönsker i en tomatblandning som man sätter in i ugnen bara, så väldigt enkelt! Plus att det var hur enkelt som helst att laga korvstroganoff och ris samtidigt som grönsakerna och kycklingen var inne i ugnen. Älskar när det går smidigt.

Av Erica Bergqvist - 10 oktober 2017 07:30

I söndags var jag på birsta med Elin. Vi shoppade lite nödvändiga saker bara och fikade sen på IKEA. Mysigt att bara få en liten catch up på några timmar så vi vet vad som händer i varandras liv. 


      

Av Erica Bergqvist - 10 oktober 2017 07:15

I lördags firade vi alla funktionärer på stort att Friskis iår fyller 30år. Vi började klockan ett med en föreläsning om tankar och 80-tals jympa efter det. Sen klockan sju åkte vi alla nittio funkisar till APA och åt mat. Förätten var torfinsk med cole slaw och två olika såser. Varmrätt var rödtunga med potatismos och tryffelaioli, och till efterrätt var det kaffe och praliner. 

En rolig kväll som slutade klockan tolv för mig, mamma, Elisabeth och Peter. 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards