ericabergqvist

Alla inlägg under november 2017

Av Erica Bergqvist - 16 november 2017 06:50

     

Av Erica Bergqvist - 16 november 2017 06:39

Igår fick jag hem min beställning från delicard och det var iaf en som uppskattade paketet väldigt mycke! Gjorde inte så mycket mer igår, sov mest så min förkylning ska förvinna.

 

         

Av Erica Bergqvist - 15 november 2017 13:03

Värre med förkylningen idag men som tur var så har det snöat ute, det livade upp mitt liv lite iaf haha. Sen att jag orkade göra jättemånga matlådor igår som jag kan äta gör att det hela känns också lite bättre!

 

       

Av Erica Bergqvist - 14 november 2017 07:50

Både igår och idag har jag inte mått så bra. Kännt mig så förkyld att jag inte ens kunnat träna, sen att jag åkte på birsta igår med Malin gjorde det nog inte bättre haha. Men helt klart värt när jag hittade så många fina grejer att köpa! "Julpyntade" och städade hela lägenheten igår när jag kom hem vid åtta för jag ville ha det fräsht och mysigt med alla nya saker. Ska knäppa mer bilder idag så ni får se hur alla saker blev i läggan. 

Sen mattan som jag köpte är till mamma. Tänkte att de kan ha den under granen på jul. De har en redan men jag tycker den är lite omodern haha..

 

                                     

Av Erica Bergqvist - 14 november 2017 07:42

På söndagen, fars dag åkte jag med Jonas ut till hans pappa först. Jonas skulle fixa med elen och medan han gjorde det myste jag på i deras soffa framför tvn. Vid fyra for jag mot mina päron. Vi åt tacos och tårta och pussade på pappa lite extra. 

 

          

Av Erica Bergqvist - 14 november 2017 07:25

I fredags for jag efter jobbet till Jonas mamma och hängde en sväng. Jag och Emma rensade hennes garderob lite och sen blev jag bjuden på middag hos dem. Efter det for hela ligan ut mot kovland för att fira Nicklas som fyllde år (det är Jonas kusin). Vi åt tårta, bullar och flätade mitt hår mest hela kvällen. Efter det for jag en sväng till Malin och hälsade på innan jag slumrade sött i min säng.

 

Lördag tog jag sovmorgon medan Jonas spelade innebandy hela morgonen. Sen när han kom hem for jag på Friskis och gymmade en sväng innan jag och Jonas gick ner på stan och åt sushi till middag. På kvällen åkte jag först till Hanna och hennes nya lägga(!!!!) och fixade mig. Sen fick vi skjuts upp på södra där resten av Njurundagänget var och spelade laser. Vid åtta åkte vi alla ner mot Jennifer och Jonas lägenhet för förfest/inflyttningsfest och födelsedagsfirande för Jonas. 

Sen vid tio åkte jag till Malin för jag hade såklart dubbelbokat denna kväll. Och sen vid midnatt åkte alla ner på krogen och förenades igen!

 

                               

Av Erica Bergqvist - 9 november 2017 07:35

Igår gjorde jag en beställning från delicard. Fick det av Hasse för han tyckte han hade så många saker själv redan. Så då beställde jag tre par knivar. Finns så mycket fint att beställa därifrån men så har man liksom 100 skålar hemma och 100 glas så då faller de sakerna bort på en gång...


   

Av Erica Bergqvist - 8 november 2017 06:56

Vad gör jag på dagarna? Jobbar, äter, tränar och sover. Det är min tråkiga vardag, har inte gjort något speciellt alls denna vecka känner jag. Dock är det bara onsdag men ändå! Eller ja idag ska jag faktiskt göra en kul grej men de kan jag inte säga vad det är för då kommer personen läsa om det här och så är allt förstört hahaha..

 

Känner att det enda jag längtar tills nu är Malins inflyttningsfest och jul (snö)!

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards