ericabergqvist

Alla inlägg under november 2017

Av Erica Bergqvist - 6 november 2017 13:14

Både i fredags och i lördags var jag och Jonas bjuden på middag hos mina föräldrar och farmor. På fredagen passade jag även på att tvätta hos mamma när vi var där. Lördagen for jag och tränade med Nang på morgonen innan jag åkte och fixa naglarna i Njurunda. Sen hann jag även ta en tupplur i soffan innan middagen då. Söndag åkte jag och tränade med Joel och mamma en sväng. Och sen på kvällen kurade jag och Jonas ner oss i soffan framför stranger things. En ny serie som vi har börjat kolla på, så himla spännande!!

 

Idag jobbar jag till fyra, sen har jag en instruktion till fem och efter det ska jag på HIT-pass med Sandra. Tur att jag fick choklad av en gullig liten motionär idag som tyckte jag var så snäll. Då kan jag hålla mig glad hela långa dagen idag med hjälp av den!

           

Av Erica Bergqvist - 3 november 2017 12:58

I onsdags var jag hos Jennifer i hennes nya lägga och åt tacos med tjejerna. Sen efter det kom Emma hem till oss och sov över på kvällen. Hon ville så gärna vara med mig på jobbet så igår var hon här på friskis från halv sju på morgonen till klockan tre på dagen. Efter det passade vi på och gymma lite innan jag åkte till Malin och och hälsade på i hennes nya lägga! Seeen idag hade jag sovmorgon till tolv så innan jobbet sprang jag en sväng ute och körde sen bröst på gymmet. 

 

Ikväll är jag och Jonas bjuden på middag hos mamma och pappa. Mormor är på besök från Ljusdal också så ska passa på att hänga med henne lite.

 

                   

Av Erica Bergqvist - 1 november 2017 07:37

Igår fick jag sluta en halvtimme tidigare så jag hann träna själv innan jag skulle ha instruktion vid tre. Sen efter den skulle jag åka och handla på ica men när jag kom dit insåg jag att jag inte ens hade med plånboken.. Så då åkte jag hem och städade läggan och kollade på gåsmamman istället. Nu var det sista avsnitten på den och guuuuuuuud så spännande. Sen var slutet liksom "va slutar den såhär! Skojjaromelleeeeeer" så nu måste ju säsong fyra typ komma ut idag så jag inte spricker!!

 

 

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards