ericabergqvist

Alla inlägg den 9 januari 2018

Av Erica Bergqvist - 9 januari 2018 07:00

I helgen hade jag en riktig "umgås med New Yorker helg". På fredagen var vi några tjejer hos Matilda och firade henne. Myste på framför titanic med gotta, spel och snack. Blev ändå en rätt tidig kväll då vi alla skulle upp tidigt på lördagen och tacka av Sofie..


Så ja lördagen vaknade jag vid tio och hann inte mer än att packa lite och äta frukost innan jag fick första meddelandet att jag skulle infinna mig på spår två på tågstationen kl11. Där mötte jag upp Isabel och Sofie. Sen fick vi ett nytt uppdrag att knäppa kort med tre olika personer och med tre olika saker som vi hade med oss. När vi sen hade knäppt kort med ett äldre par for vi vidare till ica sidsjön där nästa uppdrag väntade. Där skulle vi lösa ett korsord som innehöll en adress som vi skulle till. Och sen bar det av till Nellys hus i matfors. Och dit var vi först pga att ett annat lag glömde svänga av vid avfarten haha. Sen när vi hade samlat ihop alla lag traskade vi ut med en massa pakning ut i skogen för att grilla korv och hammburgare samt göra fler tävlingar så som pulkrace. Efter en heldag ute i skogen traskade vi tillbaka hem till Nelly där vi bastade, fixade oss, åt kinamat samt snacks och spelade musikquiz hela kvällen. En riktig mysig dag med ett bättre gäng! Och pricken över i:et var att mitt lag vann. 

 


Av Erica Bergqvist - 9 januari 2018 06:30

       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards