ericabergqvist

Alla inlägg den 31 januari 2018

Av Erica Bergqvist - 31 januari 2018 07:42

Kolla hur fina dessa kläder från gymshark är dååååå, in love, vill ha mer, har inte råd med fler, får inte plats med fler haha...............................      

Av Erica Bergqvist - 31 januari 2018 07:31

I fredags for jag, Jonas, Joel, mamma och pappa upp till fjällen. När vi kom upp åkte grabbarna ut med skotrarna och jag och mamma tog en promenad. Lördag for först jag, Joel och Jonas ut på morgonen med skotrarna. Jag agerade räddningstjänst medan grabbarna hade kul...

Sen efter den turen åkte vi hem och käkade lite lunch innan vi for iväg igen. Men då åkte vi och mötte upp Frida och hennes familj! Väldigt mysigt!

 

Söndag for vi ut en kort sväng igen men det snöade så mycket och var dimma på fjället så det var inte så värst kul.. Så hem igen, packa ihop och åka hem.

 

                 

 

Sen missemojjerna var ju hemma i helgen så Johanna var snäll och kollade till dem, och kolla vilka söta bilder jag fick! Hahaha älskar hur Molly ser ut (sista bilden)!

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards