ericabergqvist

Alla inlägg den 5 februari 2018

Av Erica Bergqvist - 5 februari 2018 06:59

I helgen var jag med Felicia, Malin, Hanna, Ida och Linnea. Jag, Malin och Felicia gick först ut och åt på lördagen vid fem. Vi testade nya Ping Pong men näe det var en besvikelse. Betalade för saker vi inte ens åt upp, dock kanske vi tog fel saker men inte ens deras egna drink gick att svälja.. Iaf så fick vi en bra kväll därefter. Vi gick tillbaka till mig, åt ost och kex samt drack goda drinkar innan vi gick ner på Oscars och dansade hela kvällen!

 

Det var typ min helg det. Har annars sovit ovanligt mycke! Måste vara allergitabletterna jag fått, en vanlig biverkning var just trötthet. Sen är ju jag redan en trött person i sig satt då blir det nog bara värre.. Ska äta tabletterna i fyra veckor med, yeeey!

 

                   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards