ericabergqvist

Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2018 07:20

Beställde att par tights för ett tag sen som kom nu med posten. Tyvärr var de genomskinliga i baken så jag kan inte ha dem. Men då fick jag välja ett par nya tights istället för ett rabbaterat pris då jag inte kan skicka tillbaka dem. Och nu kan jag inte välja vilka jagt ska ta. 

 

           

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2018 07:00

I helgen åker jag på 80-talsfest i Gävle. Det är egentligen föräldrarna som ska dit på festen för Mathildas föräldrar fyller 50år. Men eftersom jag saknar Mathilda så mycket ska jag åka med! Det enda svåra är att jag inte har några kläder och det är så svårt att komma på vad man kan ta/köpa för att det ska se bra ut... Funderar på ett par höga jeans, en mönstrig magtröja, "krusade" strumpor och en jeansjacka/kavaj av nått slag. Är det ens 80tal haha? Jag har ingen aning..

 

Sen på tal om kläder så har jag nyss beställt dessa saker hem. Jag hade flera rabattkoder så blev ca 200kr för både tröjan och skorna, fynd!


       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards