ericabergqvist

Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2018 07:17

I söndags fyllde min älskade pappa 50år. Och det firades stort. Det började på 80tals festen klockan 00:01 då vi sjöng och gav han guldhatten. Sen på söndagmorgon åt vi tårta och drack champagne till frukost. När vi sen kom hem bjöds det på pizza och hemmagjorda semlor. Mums!

Grattis igen finaste och bästa pappa. Jag gör allt för dig.

 

             

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2018 06:49

Bilder från helgen då jag var på 80tals fest kommer senare. Jag knäppte inte så mycket bilder själv så nu måste jag vänta på bilder från lite olika personer istället hehe.. 

 

Iaf så igår gick jag och New Yorker tjejerna till Estreet och åt gomat. De tackade av mig med väldigt fina presenter och det bästa sällskapet, love u guys! Jag har jobbat som extra där så pass länge nu så de kunde tyvärr inte ha kvar mig längre. Men känns rätt så skönt faktiskt. Nu när jag har heltid på Friskis hinner jag inte med så mycket mer..

Fick två ljuslycktor igår, en större och en mindre (syns inte på bilden) och sen fick jag en jättefin ask med tännstickor till! Tänk att jag fått lära känna detta underbara gäng, så tacksam för det!

 

       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards