ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2018

Av Erica Bergqvist - 2 februari 2018 10:26

Oj vilken snöstorm det var igår. Kom till Friskis kvar över sex och fick vänta i två timmar på första motionären hahah. Aja jag fick ju träna medans iaf (skotta entren 1000 gånger). Men under dagen kom det iaf 25 tappra medlemmar och tränade.

Sen vid två gick jag till vårdcentralen där det också var typ dött. Fick VIP-vård jag! Men det var ju bra så de kunde ta lite extra hand om lilla mig. Har nämligen fått utslag på halsen från någonting jag ätit troligen och haft det i ca en vecka nu. Så det var dags att ta sig dit och få lite hjälp. Inte så kul när det ser ut som jag har blivit slagen/någon gjort massa sugmärken på en haha...

 

Efter vårdcentralen tog jag mig tillbaka till Friskis och tränade innan jag fick skjuts hem av pappa. Imorse fick jag gå till friskis vilket gick bra! De hade hunnit skotta det mesta under natten. Dock är det lika lite folk på Friskis här idag som det var igår. På passet jag var på imorse brukar det vara 32 deltagare och nu idag var det fyra stycken med ledaren haha. Men kul ändå och ack så skönt det är att träna på morgonen så man är klar för dagen!

 

                   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards