ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2018

Av Erica Bergqvist - 14 mars 2018 07:02

Igår slutade jag vid två men kom ändå inte iväg från friskis förns klockan fem. Hade instruktion och tränade sen själv med lillebror. Efter jobbet for jag och hämtade Hanna. Vi åkte på ica, handlade mat och for hem till mig och började laga. Vi käkade kyckling och grönsaker i pitabröd. Väldigt gott. Sen fick båda matkoma och då var det slut på det roliga.

 

Av Erica Bergqvist - 12 mars 2018 13:42

Oj vilken bra helg jag har haft! Den började med att jag slutade tidigt på fredagen. Tränade då med Joel och for sen hem och städade samt inredde lite i läggan. Sen på kvällen blev vi bjuden till Albin och Sofia på tacos, gott! Vi stannade där hela kvällen, såg film och myste på.

 

Lördag tog jag sovmorgon. Sen for jag till farmor och farfar där jag blev bjuden på lunch. Stannade där tills klockan slog två. Sen for jag till stan och mötte upp Elin och Johanna på en fika. Hann även shoppa lite mac-produkter för ca 500kr :/ aja det är behövligt haha!

 

När klockan sen slog fem gick jag till New Yorker för att plocka upp mina brudar. Vi for då direkt till kolstabodarna där vi skulle överraska Madde. Hon har varit butikschef på New Yorker men ska nu sluta och starta eget så ja en lite avskedsfest för henne hade vi. Vi gjorde tacos, badade badtunna och bastade samt myste med bebisarnaaa.

Sen sov vi över där och på söndagmorgon var det ju kanoooonväder så ja ut direkt och mysa på i solen. Jag och Jonas skulle egentligen till sidsjön och hänga med några där men vi fick fara till Jonas mamma istället. Där hjälpte vi henne skotta snö, vi grillade korv och lekte med Emma och Manfred i snön. 

En perfekt helg som jag gärna gör om!

                                 

 

Av Erica Bergqvist - 12 mars 2018 13:15

           

Av Erica Bergqvist - 9 mars 2018 09:37

Nu har jag och Matilda renoverat hennes lägenhet två dagar i rad. Vi har målat, skruvat och shoppat en massa inredning. Det har varit riktigt kul faktiskt! Igår blev vi äntligen klar med målandet och på söndag ska vi inreda det sista. Kommer bli så fiiiiiiint.

Sen har jag inte hunnit så mycket mer, tränat lite mellan varven bara. Och idag ska jag träna med Joel efter jobbet och ikväll ska jag vara med Elin och Johanna :)

 

       

Av Erica Bergqvist - 6 mars 2018 07:11

Igår slutade jag tidigt så jag tränade direkt efter jobbet. Sen när jag kom hem började jag med middagen och städade ur lägenheten. Dock är den fortfarande stökig då vi har för mycket möbler nu huller om buller haha! Men det kommer bli bra när allt är på plats! 

Sen köpte jag en hängade ljusstacke igår som jag ska sätta upp i köket. Och chokladasken fick jag från min gulltant på Friskis igår för att jag bokar pass åt henne haha.

 

       

Av Erica Bergqvist - 5 mars 2018 07:05

I fredags sov Emma över hos oss. Så vi passade på att hämta och bygga ihop en garderob till hallen. Blev mycket bra tycker jag! Tur att Emma var med, annars hade jag aldrig fått ihop den. Nu ska jag bara fylla klart den (som kommer vara gjort på nolltid).

 

Lördag for vi på Emmas ridning på morgonen. Hon var med på första pay and jump sen hon skadade knät och jag tyckte det gick super! Sen efter det for jag och Jonas hem och gjorde mat innan han skulle på bio på kvällen. Jag själv åkte till Bredsand och myste med en saknad Angelica! 

 

I går, söndags for jag till Friskis tidigt på morgonen för att agera kranskulla till de som gjorde vasaloppspinningen. I fyra och en halv timme höll de på att cykla!!! Sjukt bra jobbat. 

 

              

Av Erica Bergqvist - 2 mars 2018 06:33

Igår jobbade jag till fyra på Friskis och tränade sen ben med Ida. Sen for jag hem direkt och pussade på Jonas som kom hem igår samt duschade innan Felicia kom och hälsade på. Vi for då och köpte mat som vi åt i vår lägga. Sushi och sallad. MUMS!

 

När Felicia sen gick somnade jag i soffan och vaknade endast för att byta sovplats till sängen. Är alltid så trött när jag jobbar till fyra och tränar efter, jag tror jag har mer energi om jag skulle träna på morgonen innan åtta. Sen gör vi väldigt mycket på jobbet nu också. Vi har fått en extraarbetare på Friskis. Muhammed heter han och det är via arbetsförmedlingen han har fått jobb hos oss. Och ja det är full fart på han! Just nu målar han multihallen vilket han tyckte är väldigt kul haha! Nä men det är bra att vi får in en extra. Jag märker att det är svårt för oss som jobbar att hinna med alla dessa små extraarbeten. Så då är det perfekt att Muhammed hjälper till!

 

       

Av Erica Bergqvist - 1 mars 2018 10:02

Kolla vad som kom tillbaka när jag slutade med min medicinkur på fyra veckor, utslagen!! Läste om olika allergier och ja det kan vara citrusfrukter som jag är allergisk mot men det kan även vara katterna i värsta fall. Ringde iaf vc igår och fick en tid hos en läkare som ska kolla på det. Hoppas verkligen att det INTE är katterna. Skulle aldrig kunna lämna iväg dem.

 

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards