ericabergqvist

Alla inlägg den 23 april 2018

Av Erica Bergqvist - 23 april 2018 13:45

Som sagt fyllde jag 22år igår den 22a april. Det firades först i vemdalen vid tolvslaget med en drink och dans. Sen när jag kom hem firade vi vidare med att bjuda mina föräldrar och Jonas pappa o Anna-Carin på middag hos oss. Jonas gjorde pulled chicken och hasselbackpotatis tills jag kom hem, underbart gott. Sen sa jag till han att jag endast önskade mig en sak i present: att det var städat när jag kom hem. Och ja det fick jag, dock fick jag även en till sak som jag inte visste om: en hårtork från ghd. Så lyckligt lottad som har han!

 

   

Av Erica Bergqvist - 23 april 2018 13:35

I helgen var ju jag på vårforum i vemdalen med ett tjejgäng på 6 personer. Vi grillade korv, drack godisdricka, var på afterski och kollade på alla roliga utklädnader och såklart festade loss på kvällarna till bland annat hoffmaestro. En riktigt bra helg som jag sent kommer glömma. Fyllde även år mitt i där så det blev pricken över i:et. Tack för den helgen tjejer, guld värt!

 

                             

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards