ericabergqvist

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2018 10:32

       

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2018 09:56

I helgen skulle jag hitta på en massa roliga saker då det var valborg och jag även fick några extra dagar ledigt. Men så har jag varit så sjuk så mest tagit det lugnt. Iaf på fredagen var jag med Elin och myste på Estreet. Sen när vi fick matkoma där gick vi och satt oss på en parkbänk i stan tills solen gick ner.

 

Lördag gjorde vi inget speciellt. For på birsta för att kolla på behövliga saker men så kom vi hem med en bil full av kattleksaker istället.. Dock var ju det också behövligt då katterna fyllde 2 år i söndags! Så grattis till dem. Mest behövlig var batmandräckten!

På söndagen hann vi även med en middag hos farmor och farfar utöver allt firande. Det bjöds på lax och potatis. Sen är det ju typiskt mig att inte knäppa någon fin bild på hela dukningen utan kommer på det efter och knäpper på disken haha..

 

Måndag- Valborg, tog vi en sväng ner på stan. Sen träffade vi på Jonas syrra så då gick vi med henne, käkade lunch på Wayens och gick sen och klippte håret på Manfred. Så söt unge! Sen gick vi hem till oss och drack lite kaffe samt busade med katterna innan de åkte hem och vi åkte och handlade mat inför kvällen. Vid sex åkte vi ut till stallet i Njurunda för att se Emma hoppa. Men där kunde vi bara stanna en snabbis för sen skulle vi ut till Jonas pappas hus i Nyhamn och grilla med Felicia och Rasmus. Det låter stressigt men jag hade en väldigt lugn och mysig valborg. Precis vad jag behövde så jag fick bli frisk nångång.

Seeeen igår gjorde vi inte heller så mycket. Tog sovmorgon, kollade på film och åkte sen och tränade på Friskis med Joel.

                                           

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards