ericabergqvist

Alla inlägg den 8 juni 2018

Av Erica Bergqvist - 8 juni 2018 06:44

Ja jag shoppade en hel del på ullared och igår knäppte jag kort på några av sakerna. Sen förutom detta köpte jag kökssaker, kattleksaker och kläder till både mig, mamma och Jonas som jag inte tycker är så kul att visa upp. Sen handlade jag även presenter till min käka lillebror som tar studenten på fredag, och de kan jag inte heller visa.  apelsinträd och kruka

        

  pickniksaker, dock inte korgen. Den fick jag av mamma.

Insynsskydd som jag ska pyssla lite med

            

En kattfontän! Vilken katt behöver inte det liksom!

Av Erica Bergqvist - 8 juni 2018 06:28

Igår var jag back on track med mina intervaller på norra. Och ja det kändes efter en veckas vila.. Men det är ändå inte värst att köra de korta snabba springintervallerna utan de värsta är att gå upp för hela backen i ett svep när man kommer.. Iaf så dog jag inte där uppe utan jag gick sen till Friskis och körde lite benböj med min coach Muhamed. Och ja det känns också i benen idag..

 

Igår när jag kom hem städade jag hela lägenheten. Såg verkligen ut som kaos!!Före och efterbilder kommer här nedan. Tror aldrig jag haft så stökigt, mådde dåligt alltså haha.

   

Före, kök:

       

Efter, kök:

     

Före, hall:

     

Efter, hall:

dock står det tvätt och skräp kvar där vid dörren som skulle ut ;)

     

Före, vardagsrum:

Efter, vardagsrum:

     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards