ericabergqvist

Alla inlägg den 12 juni 2018

Av Erica Bergqvist - 12 juni 2018 06:38

Oj vad dagen gick segt igår fast jag hade nått att se fram emot. Vet inte vart alla folk var heller, för inte var de på Friskis iaf! Sen när jag äntligen fick sluta vid fyra tränade jag ben med Joel. Det blev ett rätt bra pass men jag känner ingen träningsverk än, den kanske kommer imorgon. Hoppas!

Igår när jag kom hem vid sex käkade jag middag med Jonas och kollade på film i soffan. Somnade dock ganska direkt för var så trött men ja. Sen när vi väl gick och la oss var klockan typ nio haha. T.o.m en rosa sol lyste in lite genom fönstret, mysigt.

 

Idag ska jag träna med Joel igen när jag slutar vid två. Efter träningen vid fyra har jag en instruktion så blir kvar här rätt länge idag. När jag får komma hem ikväll ska jag bara ta det lugnt igen. Gå och lägga mig i tid så jag är pigg till mina intervaller som jag ska köra imorgonbitti ;)

 

Av Erica Bergqvist - 12 juni 2018 06:00

Så taggad på att lillebror ska ta studenten på fredag så jag har redan bestämt outfiten haha. Dock vet jag inte vilken färg jag ska ha på toppen, vit, svart eller mer färg?..  

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards