ericabergqvist

Alla inlägg den 14 juni 2018

Av Erica Bergqvist - 14 juni 2018 13:19

Beställde hem dessa skönheter idag. Dock fick jag ta S på den gröna då den var slut i M men hoppas att den passar ändå. Hade poäng att utnyttja och såklart kan jag inte bara beställa hem en grej. Tur att jag är duktig på att skicka tillbaka om det är någonting som inte passar!

       

Av Erica Bergqvist - 14 juni 2018 10:14

Igår efter jobbet for jag direkt till stan. Jag orkade faktiskt inte träna så jag tog en vilodag! Sen på kvällen åkte jag, Malin och Amanda på bilbingo i matfors. Och tro det eller ej men jag vann faktiskt! 300kr på en rad haha, miljonär! Tror vi aldrig har skrattat så mycket som vi gjorde då. Jag la mig på tutan så kontrollanten som stod framför bilen hoppade till av förvåning haha. Det syntes (och hördes) iaf att jag vann. Sen efter bingon skjutsade jag Joel och kompisar som var ute på firande. Det är ju studentvecka nu så det är full fart på stan.

 

Imorse klev jag upp klockan sex för att gå min lilla runda innan gymmet. Och nu känner jag mig helt slut. Vet inte hur jag ska orka jobba till fyra ens :/

            

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards