ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2018

Av Erica Bergqvist - 7 juni 2018 10:04

"Från sundsvall till skåne tillbaka hem till (åre) Sundsvall"

Den låten hittade jag och Elin påvägen ner och den tyckte vi passade utmärkt till denna roadtrip.

Vi började på lördagmorgon och bilade ner hela vägen till Kristianstad. Det tog ca nio timmar då vi stannade lite efter vägen och käkade osv. När vi väl kom ner gick vi direkt och åt middag på en restaurang. Rekommenderar inte den restaurangen till nån då de gav oss fel vin och mat men ja tur man inte ska tillbaka dit. Efter middagen gick vi hem och sov då vi skulle upp tidigt på söndagen och sola och bada. Åkte runt på olika stränder under dagen och solade järnet innan vi tog vårt pick och pack och drog mot ullared på kvällen. När vi väl kom fram till ullared var klockan tio/elva så vi gick och la oss direkt.

 

Måndagen vaknade vi tidigt igen och drog till Ullared för en massa shopping. Gick in två gånger den dagen för att verkligen hitta allt vi sökte efter. Och ja jag kom iaf ut sextusen kronor fattigare... Mamma frågade nu idag vad jag ens hade shoppat som blev så dyrt och ja det ska jag visa er, men i ett senare inlägg!

Sen på tisdagen vaknade vi tidigt igen för att dra till stockholm. Vi gick runt lite i ett köpcenter där innan vi for hem till Anki och åt middag med henne och pojkarna. Sen på kvällskvisten gick vi ut på en liten promenad till Margareta (Ankis syster) och hälsade på. Onsdag vaknade vi tidigt ännu en gång. Käkade frukost och packade iordning och for sen hem till Sundsvall. 

 

Tror vi åkte minst 200mil denna resa men jädrar va kul jag har haft! Bästa sällskapet också!

                                                          

 

Av Erica Bergqvist - 4 juni 2018 21:49

I fredags var jag med Malin efter jobbet en sväng. Vi käkade lunch vid ån och gick sen på stan en sväng och kollade. Efter det for jag ut till Jonas mamma och kollade på Emmas ridning och käkade middag med dem i kvällssolen. Mysigt! När klockan sen slog nio åkte jag hem och packade inför Skåneresan med Elin!

Testade även alla kläder från gymshark som jag beställde och det enda jag kunde ha visas på bilden nedan haha. Så ja en retur och återbetalning på ca 3000kr då.... kul!

Av Erica Bergqvist - 1 juni 2018 10:15

Igår efter jobbet och sushilunchen med mamma for jag och solade i bredsand med Malin lite innan jag och Jonas åkte på en husvisning. Huset som vi kollade på ligger ute i forsa och det är faktiskt en tjej från NY som säljer det, så det var ju kul. Dock kommer det nog säljas dyrt. Supermånga på visningen igår och alla verkade intresserade..

Efter visningen åkte jag tillbaka till bredsand för att köpa en kattställning och gå på en promenad med Malin och vovvarna. 

 

Imorse började jag klockan åtta så sprang mina vanliga intervaller i norras trappor igen. Dock gick det dåligt idag. Hade ingen riktig motivation så ja det blev två intervaller och sen några benövningar där uppe innan jag gick till jobbet. Det kanske var regnet som gjorde en trött!

 

                         

snygg svettmustasch...

   


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards