ericabergqvist

Alla inlägg den 16 juli 2018

MOA

Av Erica Bergqvist - 16 juli 2018 07:30

Efter jobbet i fredags for jag och kollade till Johannas katter en sväng, gav dem mat och myste lite innan jag lämnade dem för denna gång. Sen for jag tillbaka till Friskis och körde lite överkropp tills tjejerna började efterlysa mig. Då for jag hem och bytte om samt fixade mig lite innan jag stack till Hanna. Och där fick jag hänga med bästa Moa som kommit hem över sommaren från Uppsala och såklart mina två andra finaste brudar. Vi pratade typ non stop hela kvällen tills vi gick ner på udda och oscar. Vid midnatt gick jag till skateparken och träffade Jonas och Albin. Sen såklart skulle jag få en skateboard på fotknölen så lördagmorgon var inte så kul att vakna upp till då jag knappt kunde gå..  Men kul var kvällen iaf!

 

Lördag hängde jag på stranden med hela ligan. Jag, Amanda, Carina, Emma, Sanna och hennes två pojkar, Carinas kompis Mia och hennes tre barn och sist men inte minst kom Jonas och hans gäng och sa hej några gånger. Vi stannde på stranden tills "regnet" kom (regnade kanske inte direkt men det blev mulet). Då åkte vi hem till Carina och myste lite innan jag for till farmor och farfar på middag vid sex.

 

Söndag åkte jag och Jonas + familj till oxta och badade på morgonen. När det sen började komma mörka moln och bullra i himlen for vi hem. Middag åt vi på bykrogen innan jag och Jonas for hem och taggade inför jobb. Det ska bli skönt med semester om två veckor känner jag nu!

                                         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards