ericabergqvist

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Erica Bergqvist - 7 maj 2010 17:13

Tjenaretjenare:D

Idag har jag varit på fiskemässa nu ska jag prata hur det gick : Ja först kom vi det och då frös alla, men sen fick vi gå in då blev det varmare. Där inne fick vi såklart veta allt om fiske lite tråkigt tycker jag  :) sen blev det mat och såklart hade jag glömt bestik och tallrik men som tur var så hade dom där aja sen åkte jag julia och maria till stan men vi gick inte på stan utan vi satt på en bänk och sola men det blev kallt så vi åkte hem. På bussen satt vi oss längst bak och vi vinka åt en gubbe på bussen : 20 njurunda ( vi satt på bredsandsbussen )

men iallafall kom ihåg gubben . Sen när vi hoppa av bussen kom maria på att hon glömt mobilen på bussen :O då fick jag stanna på den busshålsplatsen för att jag tänkte att dom skulle vända och åka samma väg tillbaka. Då kom det en buss och jag gick in och då var det den gubbben som hade suttit på 20 njurunda bussen (hehe) aja sen kom mobilen till rätta. Men justeja när vi åkte hem med bussen från stan hade en gubbe ramlat med rolatorn ( stakars gubbe tyckte jag ) och maria skratta åt han :@

hejdå :)


  

är vi lika ? jag visste inte vad jag skulle lägga ut för bild så det blev denna :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards