ericabergqvist

Alla inlägg under september 2014

Av Erica Bergqvist - 29 september 2014 21:31

Beställde mössor idag och det var ju inte lite saker som man kunde välja till den! Men fin vart den och hoppas på att den sitter bra också när den kommer! Sen efter mössprovningen åkte jag och Sandra till Elina där vi blev bjuden på nybakat! Fikade, pratade och bara myste till klockan slog fyra och jag skulle till friskis och träna med mamma. For sen och kollade på vinterjackor men hittade inte den perfekta!

Av Erica Bergqvist - 29 september 2014 11:49

Ska testa studentmössa och jag är redo med mina röda naglar och matchande kaffekopp!

Av Erica Bergqvist - 28 september 2014 22:14

For på birsta idag igen men denna gång med Amanda! Köpte ingenting utan fikade bara.. sen for jag hem och myste med familjen innan partajet satt igång!

(Partaj)

Av Erica Bergqvist - 27 september 2014 19:49

Igår var det partaj och det var jäkla kul! Ramlade dock lite överallt så har lite ont idag men äre fredag så är det! Sen idag har jag varit med Angelica på birsta och nu efter gomat och efterrätt sitter jag och kollar på mästerkatten!

Av Erica Bergqvist - 27 september 2014 19:36

I torsdags kom Frida hit lite spontant! Så var med henne på birsta den kvällen. Köpte en halsduk och en bh som är lite skönare än vanliga! Sen gjorde vi maränger som smakade utsökt innan vi la oss för fem timmars sömn innan tåget för Frida gick hem.

Av Erica Bergqvist - 23 september 2014 18:12

Hade temadag idag så var på en föreläsning mellan halv nio till tolv. I början var den okej sen vart den tråkigare och tråkigare tills slutet kom och polisen skulle föreläsa! Skrattade högt och älskade Lennart!
Sen var det brännboll vilket vi kom trea på av tre klasser,yeeey!
Och nu blir det plugg.

Av Erica Bergqvist - 23 september 2014 08:39

Lite fel färg på bild men var finare i verkligheten!

Av Erica Bergqvist - 22 september 2014 19:40

I helgen kom Rickard hem så var med han hela helgen ungefär. Var dock med föreningen på lördagkväll! Ni får se bilderna två gånger(tror jag la upp dom i förra med?)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards