ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2012

Av Erica Bergqvist - 29 juni 2012 09:52

mamma och pappa tyckte jag gjorde så på alla bilder men ja jeg vet inte jag.....

midsommar:

                                                                                                                                             

 

       

sen var det dags att åka hem :(


det jag köpte:

                 

och såhär blir en bikini efter en vecka i klor och saltvatten !

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2012 12:39

                                                                                                                       


vissa bilder ville inte rotera sig så dom blev sne men jag hoppas att det inte gör någonting :D

del 2 kommer imorgon eller nån dag :)

Av Erica Bergqvist - 27 juni 2012 22:30

kom hem från grkland igår, tog inte lång tid innan jag fick fara på uppdrag..

 

men sen så blev jag lurad :(

 

sen lurad igen :(

   

men sen när kom till jenny så var jag framme, och då blev jag ganska överaskad av  jenny,moa,hanna,malin,sandra,max,gustaf,oliver,ha
mpus och andreas som blåste glitter och tjoade i hallen!


                                                       

finaste gänget <3

??

Av Erica Bergqvist - 16 juni 2012 17:24

nu ska jag åka till jennifer och grilla och hare kul !


 

det blir alla vi förutom sandra så vi byter ut henne mot emma ;)

 

legenden <3

Av Erica Bergqvist - 12 juni 2012 19:36

nu kommer lite bilder från skolavslutningen och ljusdal där vi firade mig och frida som gått ut nian, lillebron som gåt ut sexan, en kusin som tagit examen och en annan som tagit studenten, vi åt massor med god mat och lekte lekar.


                                                               

Av Erica Bergqvist - 12 juni 2012 13:57

under dom här dagarna jag inte bloggat har jag hunnit med ganska mycket, gått på bal, varit på poolparty, varit hos bästa kusinen.. bara det att jag har knappt några bilder från det, emma ska ge mig lite bilder sen balen så när jag får dom kan jag lägga upp några, justeja jag har ju bilder på kameran så jag lägger upp några bilder från den.

kommer sakna er så otroligt mycket <3

två bilder från balen:

   


bilder från skolan:


                                                             

  

   

det här sluta med mums mums på typ alla moppar -.-'


Poolparty!:


                                                             

sen skolavslutning:


             

<3

Av Erica Bergqvist - 3 juni 2012 16:12

 

hanni

   

och moi

 
Av Erica Bergqvist - 3 juni 2012 15:05

i helgen var hela klassen på klassresa och spelad paintboll, badade, åkte vattenkana, grillade, bastade, även jag hampus och andreas var på en joggingrunda kl 6 på morgonen sen vart det världens natthumor ( ska jag sticka kniven ire?ska jag fritera mor di? )



tills vi somnade !

 det var en skitrolig helg tyckte jag iaf och såklart blev det ca 400 bilder på kameran som jag tänkte ladda upp ca 60 av.. några bilder är lite suddig men det får vara. Det som är det värsta med det hela är att man kommer mista typ alla om bara några dagar men jag hoppas vi kommer hitta på nått på sommarlovet !!



                                                           

vad saru, saru ?!

           


Paintboll !!


                           


sen bad:


           


och mer:

         


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards