ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Bergqvist - 31 augusti 2011 19:28

molo är här nu på kvällskvisten !

vi sitter bara och tittar på datorn, och jag är sugen på att dricka kaffe, men  jag får inte för då kommer inte jag kunna sova sen -.-'

 



Av Erica Bergqvist - 31 augusti 2011 15:47

idag vare klassfoto och det blev inte seriöst !

typ alla hade glasögon och shorta !

sen efter skolan gick jag och hanna ner till stan och jag köpte en almernacka ( rosa såklart :)


men iaf såhär såg jag typ ut :


        haha

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2011 21:39

idag har jag varit på skolan som vanligt och oliver kom och hälsa på oxå <3

och imorgon äre skolafoto och vi tänkte inte ha nått seriöst foto iår !

++

Av Erica Bergqvist - 29 augusti 2011 21:12

igår var jag på birsta med moa och jag köpte bara en mascara och en kaffe latte på waynes såklart! sen idag var jag i skolan som skulle bli en riktig skoldag men vi hade inte ens en lektion för vi fick reda på en hämsk sak

sen nu på kvällen var jag med hanna, moa och sandra !


på birsta med molo

     

fuck your smart phone !

  

bilder sen ikväll !

                     haha

Av Erica Bergqvist - 29 augusti 2011 09:19

nä jag har inte tid att blogga egentligen !

jag ska åka halv, jag har blött hår, sitter och äter frukost(absolut inte tid !)

Av Erica Bergqvist - 27 augusti 2011 15:44

har inget att göra så jag sticker ut och springer, kommer vara med moa senare och sen äta och sova hos farmor, men kanske skriver mer sen när jag kommer hem :)

Av Erica Bergqvist - 27 augusti 2011 11:44

ja nu sitter jag här i vardagsrummet och vet inte vad jag ska göra, kanske ska ringa matilda. men iaf idag sover jag hos farmor och då tänkte jag vara med molo !

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2011 08:20

igår var jag med matilda och moa och vi gjorde jordgubbar med choklad !riktigt mumsigt !:


           


och nu idag har vi frilufsdag och jag ska åka kl kvart i nio. och frilufsdagen kommer typ ta en timme och efter det slutar vi ! men sen ska jag oxå på stan med matilda och kanske äta på nån pizzeria med några andra, vi får se hur et blir, skriver mer nån annan gång :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards