ericabergqvist

Alla inlägg under april 2011

Av Erica Bergqvist - 28 april 2011 08:28

efter trafikskolan som är 10:10 åker jag till ljusdal med tåg som går 12:30 :)

men nu ska jag äää a jag vet inte men jag har inge mer att skriva iaf :)


 

jag älskar dom här bilderna !<3

Av Erica Bergqvist - 27 april 2011 20:01

jag vet att vi håller på att glida ifån varann, jag säger att vi ska fixa det för jag vill inte att vi ska glida ifrån varann, jag vill inte se.

från mitt hjärta kommer du aldrig glia ifrån. du sitter fast med lim på min högra sida av mitt hjärta. vi kommer fixa det och det säger jag från mitt hjärta. du kommer alltid vara min bästavän, vi kommer ha lika roligt som vi alltid har haft jag ska fixa det, jag skulle kunna göra vad om helst för att få tillbaka dig på samma stol som förut ! jag skulle kunna skita i alla andra, skita i skolan, skita i att komma hem på kvällarna för att vara med dig, skita i allt. jag sitter och skriver det här en vanlig onsdag kväll med tårar som rinner ner från min kind, jag skriver inte bara det här för att du ska tro att jag bryr mig, jag bryr mig på riktigt!

jag vill ha dig tillbaka och det arbetet börjar nu.

jag älskar dig sandra runsten och kommer alltid göra !<3


          min knasiga men älskade lilla fislisa <3

Av Erica Bergqvist - 27 april 2011 08:26

vad äre för dag idag nä det är ingen vanlig dag för det är fridas födelsedag hurrahurrahurra !!! GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING !!!!!!!!!!!!

HOPPAS DU FÅR EN TOPPEN DAG IDAG !!


  

BARA MIN !


PS: är på körskola hela dagen så kommer inte kunna blogga :)

Av Erica Bergqvist - 26 april 2011 18:19



Hej allihopa! Nu är det jag, Matilda/Ove/Bettan, you name it, som skriver. Vi har nyss bakat cupcakes, och ska snart provsmaka dem och dricka lite kaffe(vuxenpoäng !!). Senare efter fikat, ska vi två röra oss mot Friskis för ett pass (kan behövas ju).
NU: Mot balkongen och fikat. CIAO

Av Erica Bergqvist - 26 april 2011 17:46

imorgon äre ingen vanlig dag för det är fridas födelsedag ! om 6 timmar och tio minuter ! :D

idag har jag varit på stan med matilda och köpt en klänning :)

sen nu har jag nyss ätit och matilda är oxå och äter ska kanske träna senare :)


  lillbaxter och jag <3

 

min älskade frida !<3

Av Erica Bergqvist - 26 april 2011 10:26

nu när man har varit i fjällen och inte hanlat finns det typ inget att äta !

iaf så idag ska jag på staan ch det blir med mamma :)


  hahahaha jag hittar bara mer bilder !

  jag hitta den här bilden på mig och elin !!:O:Osmåungar !

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 22:35

nu har man duschat och känner sig fräsch !

kanske tänkte gå på atn imorgon men det bror på om jag har nån att gå med :)

nått mer hade jag inte att säga...

hittade båda kamrerorna och det fann en hel del bilder på den kommer några smakprover här :


    när vi var i åre :)


     

jag och elin var med varann, vi titta på project runway !


    egos


    bilder från när jag och matilda har varit med varann


  stackars baxter  

det var mest bilder på baxter !

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 17:22

nu sitter jag i solen och känner att nån grillar, det luktar jävligt gott !

men det är tyvärr inte vi som grillar :(

har nyss varit med matilda men det vart bara en liten sväng för hon skulle hem och äta. kanske syns ikäll eller imorgon :)

har nyss varit ute med pappa på motorcyckel, kul kul

     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards