ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2011

Av Erica Bergqvist - 31 mars 2011 18:20

ja snart bär det av till friskis där det ska tränas med sandra !

idag hade vi no prov som gick bra :D

och nästa vecka äre prao, vet inte nått mer jag ska skriva !

hejpåer


  


Av Erica Bergqvist - 29 mars 2011 21:51

nu har man varit och tränat :D

skönt faktiskt, men nu ska jag gå och duscha hejpåer :D

Av Erica Bergqvist - 29 mars 2011 16:22

ja nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så han kan göra mat :D

kanske kunde vara med matilda senare, hoppas på det :)

nu känns det som sommarlov !


Av Erica Bergqvist - 29 mars 2011 13:31

ja nu har man inte bloggat på ganska länge, kan förklara !

igår på kvällen gick jag och moa på bio,det vart bara vi.

filmen var bra! skratta bara lite  sen när jag kom hem duscha jag sen la jag mig och sov :)

sen imorse ringde matilda och väkte mig kl 8 för då vare dags för powerwalk !

gick en sväng sen gick vi till matilda och käka frukost, sen blev det pluggning

sen blev det lunch hos mig, ocj nu skriver jag här och tittar på tv, och nu ska matilda hem och plugga-.-

men vi kanske är med varann sedan :D


  jag vill ha sommar !<3

Av Erica Bergqvist - 28 mars 2011 14:30

jga kommer inte på nån rubrik.

iaf så kom jag nyss hem från farmor, har ätit där :)

har inte gjort så mkt idag, bara pluggat, ska kanske på bio ikväll, det var egentligen jag,hanna,moa och amanda men hanna ville inte men jag tror det blir av endå :)

ska ringa till amanda och moa och fråga :D

nu har jaqg inge mer att skriva hejpåer :D

Av Erica Bergqvist - 27 mars 2011 15:22

har nyss fikat, har pluggat oxå, kommer bara bilder nu typ...


      :D

Av Erica Bergqvist - 27 mars 2011 13:03

jus nu ringer jag matilda för hon kan ju inte plugga hela dagen..

ska fråga om jag kan vara med hon :)

nu svara mickael :D

nu pratar jag med matilda...

nu ska hon komma och plugga här istället :D

men det brukar inte bli så mkt pluggning när vi ska plugga tillsammans :D:D


men igår var vi oxå med varann och knäppte ca 500 bilder, hehe

kommer några av dom lite längre ner..

 vi är ju ledig måndag och tisdag så då tänkte jag,moa,hanna och amanda gå på bio och se hur många lingon finns det i världen :Dkul kul

trailer...


                    fina bilder !! mitt hår ser grönt ut !-.-

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards