ericabergqvist

Alla inlägg under november 2013

Av Erica Bergqvist - 30 november 2013 00:30

Idag på skolan hade vi Hollywood-dans på gympan vilket inte var ett dugg kul eller ja att kolla på var kul..
Sen efter skolan gick jag på stan med Hanna för att vänta på Elin som skulle komma vid fem med buss, men fast jag hade så mycket tid var Elin ändå där tidigare än mig. Vi åt, pratade, fikade och handlade fynd!Så nu ska jag se rik ut i min nya rikemanströja för 99kr från gina i veckan! Har även hunnit med att göra fula naglar och montera en lyckta som lilla mamma köpt. Och just nu ligger jag i sängen med ont i magen fast jag vet att jag inte ska dricka kaffe på kvällen för då blir det såhär, men tänker jag längre än en meter fram, nej.
Och sen imorgon ska jag på birsta igen fast med Rickard, vet egentligen inte varför men kan vara mysigt det med.

Kaffebilden på Elin tog jag typ 10 sekunder innan jag spillde ut hälften av det på henne, tillochmed i håret kom det :):):)
Tänkte även bara säga att det är en blå stickad, svart pipett och en vit tröja, sen är julklappen till mamma, kommer bli så svårt att hitta till pappa sen han vill ju inte direkt ha inredningssaker..

Av Erica Bergqvist - 27 november 2013 19:45

Såg på gamla julkalendern Håkan Bråkan som gick typ 1997 eller nått hahah och herre min skapare finns det nått roligare?! Nej hahahahahah fyfan kommer ha träningsverk i magen imorgon hahahah. Älskar att kolla på den med Frida för båda kan replikerna medan vi dör av skratt! Älskar Rudolf och Håkan mina idoler ojojooj. Om ni inte sett den måste ni gå in på youutube och söka på skiten hahaha finns alla avsnitt sen kan vi snacka humorserie!

Av Erica Bergqvist - 26 november 2013 21:02

Istället för att plugga företagsekonomi ligger jag i sängen och dampar på snapchat. Bra Erica, Vet älskar migsjälv, bara är så. Nej
Sen glömde jag och duscha håret idag så nu kommer jag se ut som ett måfå imorgon bara för att jag inte håller reda på en enkel sak som mina duschahåretdagar. Skolan gör mig knäpp. Varför proppa in allt före jul ?!
Företagsprov x 2
Religon skrivuppgift/prov
Matteprov
Rätten och samhälle uppg
Naturhäfte på 40 sidor
Läsa engelsk bok
Svenska bokredovisning
Insåg nu hur mycket jag borde göra men det tar vi en annan dag sov gott :)

Tur att man har sin bebis som hjälper till <3

Av Erica Bergqvist - 25 november 2013 21:18

Grabbarna trodde dom kunde klämma i sig två stora bitar från den mastigaste tårta som skapats, men där hade dom fel, slutade med två tuggor och sen slänga resten..
Hade även lite kul med idominet idag på skolan så kommer lite sköna bilder från det med och med den meningen säger jag godnatt fast klockan är nio. Men Erica Bergqvist måste sova för hon är tröttis!

Av Erica Bergqvist - 23 november 2013 18:40

Catching fire var såklart super! Fast slutet var misslyckat. Igår hade jag två redovisningar och ingen gick väl bra som vanligt. Sen var jag med Ricky hela kvällen, bakade paj och såg på film. Idag har jag inte gjort mycke, legat i sängen och for in en snabbis på stan för att se när alla ljusen tändes vilket tog en timme extra än vad dom sa..

Av Erica Bergqvist - 20 november 2013 20:10

Denna dag har varit så skön. Började med att man är ledig så jag sov till tolv. Gick upp och ringde till farmor för att bjuda in mig på lunch klockan ett. Sen tyckte jag att jag suttit still så länge så for och träna på gymmet efter att bytt till vintergardiner i färgen lila. Gymmade ca en timme innan Bettan (Matilda Lund) kom i korridoren och erbjöd sig skjuts hem. Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart över åtta så jag får fara in på bio med Rickard och se The hunger games!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards