ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2014

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2014 22:13

Mera bilder, men har så många så måste dela upp!

Tittut!

Av Erica Bergqvist - 21 juni 2014 17:15

Endast bilder behövs ej text

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Erica Bergqvist - 17 juni 2014 21:15

Fick två presenter igår av Emma,Hanna,Moa och Rickard! Väskan skulle jag inte fått men Rickard har fått sånt dåligt samvete när hans riktiga 18-års present dröjer så länge..sen idag var jag och åt med Rickard efter jobbet eftersom jag ska åka bort från min bebbi:(

Av Erica Bergqvist - 16 juni 2014 11:32

Nu är det en sånhär peppdag! Ska bli så kul att åka utomlands på onsdag sen efter jobbet idag ska jag först på stan sen få en sen present av Moa ,Hanna och Emma! Sen ska jag hem och packa! Vill bara sluta nu och springa runt! Och med det får ni en bild på bror som målar! Kände att det hörde till ämnet!

Av Erica Bergqvist - 16 juni 2014 11:28

Fick nya favoritisar igår av mamma och nu vill jag bara ha dom hela tiden! (Shortsen) ska ha dom utomlands och gå i, fatta skönt i värmen?????? Sen vill jag så gärna göra naglar igen! Ska kolla om man kan göra det billigt på resan annars gör jag det hemma efter! Skulle vilja ha vita eller ljusrosa igen med nått på ringfingrarna, typ glitter!:) tänk som sista bilden?? Blir lik mina förra men vem bryr sig när dom är så snygg?!

Av Erica Bergqvist - 15 juni 2014 11:38

Kom på att jag inte ens sagt att jag fått sommarlov! Men det kanske alla ändå har förstått! Jag har iaf hunnit med att jobba en hel del och varit med Rickard och Amanda! Sen till veckan åker jag till Gran Canaria! Så då kan vi säga att det blir lite bloggande men många bilder när jag kommer hem!

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2014 23:15

Igår på morgonen åt jag frukost med min flickor. For sedan och kollade på fulla studenter på skolan på guldtrofeen. Sen efter den for jag hem fixade mig och satt på mig grönt, sen in igen på stan för att kolla på när studenterna gick ut på trappan. Efter trappan pimpade vi bilarna och for iväg på mottagningar, jag for först på Rickard och träffade gullungarna. Sen ner igen på stan för att hoppa på minibussen som föreningen körde runt med. For till två mottagningar till och sen vart det Partajj hos Clara tills jag åkte hem med Rickard och Hanna! Imorse jobbade jag så hann sova fem timmar (inte det smartaste draget jag gjort) men nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt ikväll!

Av Erica Bergqvist - 10 juni 2014 23:21

Igår mullra och bullra det i himlen och gick därför stänga av tvn, så jag och Joel tog fram spel ist!
Sen idag har jag varit med Matilda! En dag med Bettan! Tog en Powerwalk på morgonen sen får vi på Birsta och leta klänning till studenten! Hittade ingen där så for till stan och hitta en! Sen fotades jag med mina flickor i föreningen innan vi for och åt sallad i hamnen, myyys!! Och nu har precis Moa och Amanda åkt från mig och vår myskväll, Hanna var också med men svek oss efter en halvtimme..

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards